Inzicht en vooruit blikken

voor het gezond houden van uw onderneming

Hoe krijg ik meer zicht en grip op de financiën? Dat is de vraag! Bijker Boekhouden biedt u diverse digitale mogelijkheden om dit te realiseren. Wat dacht u van:

1

Administratie in de cloud

Het is mogelijk om uw administratie in de cloud te zetten. Hiermee krijgt u een eigen portaal op internet waarin u veilig inlogt en altijd en overal inzicht heeft in het resultaat van uw onderneming. De administratie is gekoppeld aan de bank. Daarnaast heeft u in één overzicht alle openstaande debiteuren en crediteuren door de koppeling met de bank. Ook is in diverse overzichten de ontwikkeling te volgen in omzet en resultaat. Bijker Boekhouden kijkt online mee, corrigeert eventueel boekingen die niet correct waren en doet de fiscale belastingaangiften en de jaarrekening. Op deze manier kan uw administratie snel en efficiënt worden verwerkt. Tenslotte is het bij deze optie mogelijk om snel en eenvoudig te factureren.

2

Tussentijdse rapportages

Een andere mogelijkheid is het werken met begrotingen en kwartaalrapportages. Hierdoor krijgt u een actueel zicht op omzet-, kosten- en winstontwikkeling. In het spanningsveld van veranderende (markt)omstandigheden beschikt u zo als ondernemer op het juiste moment over de goede informatie. Deze financiële informatie heeft u nodig om een trefzeker plan te maken voor de komende jaren. Bijvoorbeeld als het gaat om het plannen van investeringen, belastingdruk berekenen en geld opzij leggen om pensioen op te bouwen, enzovoorts.